lauantai 6. syyskuuta 2008

Vähitellen valmista!

Koulu on taas alkanut ja siksi ei ole niin paljon aikaa käsitöihin kuin haluaisi. Olen kuitenkin saanut valmiiksi tällä viikolla yhdet rannekkeet, baskerin ja säilytyspussin Knit Picks puikoille.


(Huomasin muuten samalla että minun 40cm Knit Picks kaapelini onkin 60cm!!! No se asia selvinnee ensi viikolla. ) Säilytyspussissa on ohut vanulevykankaiden välissä ja taskut kaikille kaapeleille ja päille.

Kirjoinpa taskuihin kokonumerotkin...(tosin kirjonta taitoni ovat aika heikot!)

Baskeri on tehty Sirdar Eco wool dk:sta ja ohje löytyy uudesta Moda- lehdestä. Jouduin tosin muokkaamaan ohjetta hieman lopussa, kun baskerista meinasi tulla ihan mahdottoman kokoinen (ihan kuin olisi ollut tatti päässä), joten jätin joitakin välikerroksia kokonaan pois tai vähensin niitä kavennuskerrosten välissä. Olen lopputulokseen tyytyväinen ja lankakin on ihan mielyttävän tuntuista ja kiva neuloa. (väri on sellainen vaalean ruskea).

Houkuttaisi samassa lehdessä oleva tuosta langasta tehty palmikkoneuletakki, mutta langan hinnan takia jää varmaan tekemättä.

Seuraavaksi puikolle päätyy alpakka lanka, josta pitäisi tehdä rannekkeita =)

Ainiin Panache- huivi tekee minut hulluksi...olen jämähtänyt kerrokseen 91 ja aina siihen tulee joku virhe ja minun pitää purkaa ARGGHH!

1 kommentti:

  1. Kiva baskeri! Munkin on alkanut tehdä mieli baskeria näin syksyn tullen.

    VastaaPoista