sunnuntai 10. tammikuuta 2010

Joululahjoista...

Viime joulun alla päätin etten tekisi joululahjoja...no kuinkas kävikään neuloin joululahjaksi 3 villasukat, yhdet tossut (jotka esitelty jo aikaisemmin). No esittelen nyt ne kolmet sukat. Niin ja minä olen aina ollut aika huono sukan neuloja, joten olen varsin tyytyväinen itseeni =)

Anopille valmistuivat kalajoki sukat, Appiukolle saapassukat ja isälle petäjä-sukat. Kaikki ohjeet olivat kivoja ja toimivia ja päätyivät suosikki malleihini.



Ohje: Petäjä-sukat, Ulla
Puikot: 3mm sukkapuikot
Lanka: Novita Nalle, Tummanruskea

Lahjaksi isälle. Tykkäsin tästäkin mallista kovasti ja kuuleman mukaan ovat jo kovassa käytössä.


Ohje:Yksinkertainen miehensukka, Suomalaisia sukkia
ja muita neuletöitä, Mary Olki
Puikot: 3 mm sukkapuikot
Lanka: Novita Seitsemän veljestä, metsänvihreä

Appiukolle joululahjaksi. Itse olen näihin tyytyväinen, hyvä perusohje.


Ohje: Kalajoki
Puikot: 3 Sukkapuikot
Lanka: Novita Nalle, Tummanruskea

Anopille joululahjaksi...itse ainakin tykkäsin näistä kovasti =)

Aikaisemmassa postauksessa esitellyt tossut oli tarkoitettu alunperin minulle mutta päädyin antamaan ne äidille joululahjaksi =)

Ensi joulun alla varmaan taas päätän etten tee joululahjoja itse...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti