sunnuntai 19. helmikuuta 2012

Puff on lohikäärme niin iloinen...

Lapsena ehdottomasti suurimpia suosikkejani lauluista oli puff lohikäärme ( ja kaikki sen miljoona säkeistöä). Ravelryssä bee keepers quilt peiton palasia on alettu kaheleissa kutsua puffiksi ja minulle vaan tulee aina näistä palasista mieleeni tuo kyseinen laulu. Peittoon tarvitaan aika paljon palasia ja minulla on vajaa kolmekymmentä joten tämä projekti tulee vielä kestämään. Lisäksi tällä viikolla olen neuloskellut pieniä neuleita, jotka on tarkoitus antaa ystäväni mukaan kun hän menee afrikkaan. Hän vie neuleet entisen harjoittelupaikkansa lastenvuodeosastoille sairaalaan. Siispä jämälanka neuleita =)


Tässä siis kuva puffista tarkemmat tiedot sit joskus kun näistä tulee peitto. Lankoina on lähinnä sukkalankojen jämiä ja saman vahvuisia jämiä!


Ohje: Hatut tehty Quynn ohjetta mukaillen, ja sukat on tietty junasukat ja sitten yhdet putkisukat
Puikot: 2.5mm
Lanka: Mini duett jämiä

Nämä on söpöjä. Ajattelin käyttää tähän lankaa joka on pehmeää ja kuitenkin joka lämmittäisi. Puuvilla-villa sekoite tuntui siis hyvältä idealta. Varsinkin keskosten ihot kun on monesti aika herkkiä! Ehdin neuloa vielä lisää näitä matkaan lähteviä neuleita.

Olen neulonut jotain muutakin jonka esittelen varmaan huomenna. Mukavaa viikon alkua. Minulla on vielä vapaapäivä ja sitten on loman jälkeinen paluu töihin edessä. Tahtoo jatkaa lomailua!

1 kommentti:

  1. Huoh. Puffit on niin suloisia.. ja niitä on vielä niin vähän. Itselläkin on tehtynä vasta jotain 45 puffia. Varmaan menee koko vuosi.

    VastaaPoista