keskiviikko 14. marraskuuta 2007

Uutta on tekeillä!

Ostin Kotilieden viime viikolla ja innostuin tekemään siinä olevaa viittaa(minun mielestäni huivia). Malli on helppo ja pinnasta tulee kaunista reikäneuletta hyvin helpolla. Koulu tosin häiritsee tätä puuhasteluani, mutta olen ratkaissut ongelman neulomalla koulussa tunneilla. Meillä ei tarvitse tehdä muistiinpanoja, kun kaikki on sähköisessä muodossa...Olen todennut, että asiat jäävät paremmin mieleen kun neulon en nimittäin väsy ja kyllästy vaan jaksan kuunnella paremmin.

Lisäksi olen aloittanut tällä viikolla vesijumpan ja olen todennut, että on välillä vaikea tehdä niitä liikkeitä vedessä, mutta hauskaa se on ja tuntuu että on jotain tehnytkin. Vielä kun saisi tehtyä kaikki koulutehtävät jotka odottaa...Mutta lauantaina minä suuntaan Tampereelle käsityömessuille ja unohdan koulun, työn ja vesijumpan ainakin yhdeksi päiväksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti