sunnuntai 20. kesäkuuta 2010

Kyhäilyjä!

Olen ahkerasti aloitellut uusia projekteja, niin kuin KYH:in tarkoitus onkin! Kaikenlaisia suuria ja pieniä projekteja olen siis tehnyt. Osa on pahasti kesken ja osa on nopeasti valmistunut!Osan olen purkanut ja aloittanut viisi kertaa uudestaan ja osan olen purkanut ja vaihtanut toiseen projektiin epäonnistuneiden yritysten jälkeen. Ja tietenkin kaiken keskellä olen rakentanut uuden keittiöpuutarhan, sairastanut kesäflunssan ja tietty käynyt töissä! Mutta kaikesta huolimatta on tämä vaan ihanaa! Tässäpä valmistuneita KYH projekteja!



Ohje: Medano beach Ravelry (KYH 7/26)
Puikot: 3mm 60 cm pyöröpuikko
Lanka: Jaeger Siena ja Anttila Sofie 2kerää kumpaakin
Ihana kesäkassi tästä pidän kovasti!



Ohje: Sweet baby cap (KYH 6/26 ja 8/26)Puikot 2,5mm 40cm bambu addit
Lanka: Drops babymerino 1 kerä molempiin
Kaverin vauvalle menossa!



Ohje: MP3 soittimen pussi (omasta päästä) (KYH 11/26)
Puikot: 3mm sukkapuikotLanka: Jaeger Siena ja Anttila Sofie
Tarpeellinen pikkuprojekti



Ohje: Pebble (Ravelry) (KYH 12/26)
Puikot: 4mm pyöröpuikko
Lanka: Mystic sterchyarn 1 kerä ja valikoima nappeja
Lahjaksi yhdelle prinsessalle!




Ohje: Jennin Pusero (Ravelry) (KYH 13/26)Puikot: 4mm pyöröpuikko
Lanka: Mystic sterchyarn ja poninappeja
Lahjaksi isommalle prinsessalle!



Ohje: Tiskirätti omasta päästä (KYH 15/26)
Puikot: 3.5 mm sukkapuikot
Lanka: Hamppulankaa (Vyöte hävinnyt)
Annetaan varmaan ystävälle?


Kyhäilyt jatkuvat vielä 6 päivää ja sitten alkaa aika jolloin kaikki pitäisi saada valmiiksi =) Olen pysynyt hyvin aikataulussa kaikki tähän mennessä olleet päivät ovat saaneet omat projektinsa ja vain tämän päivän projekti on vielä aloittamatta mutta ehtiihän tässä!

Mukavaa uutta viikkoa ja juhannuksen odottelua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti