sunnuntai 24. helmikuuta 2008

Valmis huivi!


Innostuin viime sunnuntaina tekemään Amazing crochet lace- kirjasta pyöreän huivin. Huivi valmistui jo keskiviikko iltana, mutta kiireistä johtuen kuvaa ei ole tullut aikaisemmin. Lankana olen käyttänyt Novitan kamppanjalanka Siljaa, Huivista ei tullut ihan niin iso kuin ohjeessa, mutta ihan hyvänkokoinen kuitenkin. En ole ainakaan löytänyt kyseisessä kirjassa käytettyjä lankoja mistään, joten olen tyytynyt keksimään jotain tilalle.

Viikonloppuna käytiin Tuurissa mistä mukaan tarttui ensimmäiset bambu-puikkoni sukkapuikot kokoa 3. Olen kyllä varsin ihastunut noihin puikkoihin. Nyt ei muutakun haaveilen hankkivani lisää. Lankaa ei Tuurista mukaan tarttunut, nämä kevään puhtaan kirkkaat perusvärit ei minua miellytä pidän enemmän murretuista sävyistä.

Aloitin neuloa sukkia SNY:ni lähettämästä langasta. Uusilla puikoilla ja se on ollut nautinto. Bambupuikoilla on todella hyvä neuloa ja lankakin on pehmeää ja ihanaa. Niin ja nyt olen alkanut haaveilla neuletarvikkeiden kuljetus crokosta...ne on ihania ja olen vakuuttunut että tarvitsen sellaisen...aivan varmasti hankin sellaisen kunhan saan seuraavan palkan tai viimeistään kesällä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti