keskiviikko 5. maaliskuuta 2008

Jotain valmista ja jotain suunnitteilla...

Olen saanut valmiiksi ainoastaan yhdet varrettomat villasukat viime viikolla. Lankana aikaisemmin esitelty SNY:ltäni saama ihana lanka. Sukista tuli juuri sellaiset mitä mielellään pidän kotona (Nytkin ovat jalassa).


Lisäksi ostin eilen uuden modalehden ja toteutuslistalle menevät ainakin TeeTee popparista tehty huivi. Kuvassa se on tehty valkoisesta, mutta minulle varmaan parempi väri olisi ruskea tms. Pitää tutustua kyseisen langan värikarttaan. Kestää varmaan hetken että minulla on varaa ostaa 500g kyseistä lankaa (opintotuen korotusta odotan...)


Myös tuo keväinen hattu olisi kiva. Tosin täytyy todeta, että tuo langan väri ei ole ihan sellainen kuin itse valitsisin. Lankaa olen usein hypistellyt kaupassa ja miettinyt mitä siitä tekisi...nyt löytyi ohje jonka voisin toteuttaa. Sekin lanka siis päätyy ostoslistalle!


Tämä kolmas malli menee myös toteutettaviin. Langasta en ollut koskaan kuullutkaan =). Nuo edellä olleet huivi ja hattu ovat esimmäisenä listalla. Katsotaan sitten milloin alan tätä neuletta suunnittelemaan.

Juuri nyt minulla on tekeillä Kolibrista vauvan kietaisunuttu. Ohje on omasta päästä kun en löytänyt mieleistä mistään. Katsotaan mitä siitä tulee =)

Ja hyvää maaliskuun alkua kaikille!

1 kommentti:

  1. Kivan näköiset sukat... hyvää että tulee käyttöön..

    VastaaPoista