keskiviikko 13. huhtikuuta 2016

Kun pitäisi opiskella

Mä olen ollut opintovapaalla kolme kuukautta ja nyt on menossa viimeinen viikko opinovapaata. Mulla on tietenkin keskeneräisiä tehtäviä ja opinnäytetyö vaatisi huomiota myös. Mitäpä minä teen sitten näiden sijasta. Ompelen uuden puikkopussin. Huoh siitä ei saa opintopisteitä, mutta onpahan puikoilla nyt pehmoinen ja kiva säilytyspaikka!







Ohje: Mini Art Wrap  By Very Berry Handmade 
Kankaat: Puuvillakankaita ja pehmusteena tilkkutyövanua


Ohje oli varsin selkeä ja sopi hyvin tällaiselle eskariompelijallekin! Liimakangasta ei tästä talosta tietenkään tähän hätään löytynyt (vaikka olen varma et sitä jossain on), joten väliin laitoin sit palan ohutta tilkkutyövanua. Se on ommeltu kiinni reunoista (siis ei tikkauksia muualla) . Pussista tuli hirveen soma! Ainut et oisin toivonut et olis ollut jotain kivempaa nauhaa tähän pussiin. Ohjeessa tehtiin nauhakin itse mut nelinkertaisesta kankaasta tehty nauha näistä kankaista tuntui jo ajatuksena liian jäykältä. Myöhemmin ompelin avainkaulanauhan tuon pilkullisen jämistä ja olisi kyllä turhan paksua tuollaiseksi solmimisnauhaksi. 
Niin ja taskut tein oman mielen mukaan, kun mun kiinteille pyöröille tarvitsin pussin. 


Aurinkoista päivää kaikille. Mä yritän vähän opiskella, vaik kiva kassi ohje vähän houkuttais!

6 kommenttia:

  1. Toi on kyllä maailman söpöin! Menee to do -listalle kunhan saan sen ompelukoneen tänne, mulla on melkein pelkästään kiinteitä pyöröjä kaikkeen neulomiseen eikä niille oo oikein keksinyt hyvää paikkaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on myös livenä ihan maailman söpöin =D Kiitti!

      Poista
  2. Mahtava! Tarttee kyllä testata joskus 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin vaan suositella. Mä tykkään et puikot on järjestyksessä ja helposti löydettävissä.

      Poista
  3. Ihanat värit! Suloisin puikkopussukka ikinä! :)

    VastaaPoista