perjantai 14. marraskuuta 2008

Taas jotain snyyltä!

Snyyni on muistanut jälleen minua. Tällä kertaa paketista löytyi ihanaa TeeTee alpakka lankaa kaksi kerää juuri hyvän väristä punaista. Lisäksi paketissa oli kirje jossa Sny lähetti minulle puhelinnumeron ja viestin siitä, että tapaisimme huomenna messuilla. Se sopii minulle mainiosti! Laitan salaiseen numeroosi viestiä, kun olen päässyt sinne messuille niin voidaan törmätä...kiinnostavaa nähdä kuka minun ihanien pakettieni takana on =)


Lisäksi postista sain toisenkin paketin, siinä tuli Novitalta lankakerä lahjaksi uudesta tilaajasta. Kirjekuoresta paljastui kerä Novitan vihreä Polkka lankakerä. Se on oikein kaunista.


Tänään on siis ollut mitä mainioin päivä ja huomenna on varmasti ainakin yhtä hyvä =) Nyt kun jaksaisi odottaa huomista!Mukavaa viikoloppua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti