perjantai 13. tammikuuta 2012

Höh!

Mulla on edessä vapaaviikonloppu ja olen lisäksi yksin kotona koiran kanssa koko viikonlopun. Vähän arvelin et jos lukis, nukkuis ja neulois ja ehkä ompelis vähän?! Ulkona on satanut koko päivän lunta mut ei kyllä yhtään huvita, joten tänään en ainakaan tee lumitöitä!

Jo jonkun aikaa katselin Hitchhat ohjetta ravelrystä...Tuntui että siinä olisi kiva hattu. On se ihan sievä joo mut ei mun päässä. Mun pyöreässä päässä se näyttää vähintäänkin mielenkiintoiselta =) Siitä ei nyt oo valitettavasti kuvaa mun omassa päässä eikä kenenkään muun kun en saanut kuvattua hattua itse omassa päässä.



Ohje: Hitchhat (Rav)
Puikot:3mm
Lanka: Debbie bliss Rialto dk

Ohje oli ihan kiva. Aika pitkä vino sauma valmiiseen hattuun tulee mutta ei haitanne. Tää on vaan mulle liian pieni ja ei muutenkaan sovi mun päähän ainakaan tää versio...harmi kun en voi näyttää kuvaa siitä päässä. No tää oli taas sitä Kaheleiden varastoneulontaa. Neuleen jatkosijoitus paikka on vielä avoin.

Mukavaa viikonlopun alkua.

5 kommenttia:

  1. Kivan näkönen, kyllä tuolle varmaan koti löytyy :)
    Tää on just se huono puoli neuloissa, kun ei voi olla yhtään varma että sopiiko se valmis tuotos itselle yhtään. Ennen joulua neulouin bolerojakun ja pipon, kumpikin näytti mun päällä ihan hirveältä. Jakku sopi siskolle, pipo menee purkuun.

    VastaaPoista
  2. Joo aina ei voi onnistua...useimmiten kuitenkin onnistun (ainakin omasta mielestäni). En tiiä sopisiko tuo hattu mulle vähän isompana ehkä testaan joskus =)

    Iikku

    VastaaPoista
  3. Hauskannäköinen, harmi että ei istunut päähän toivotusti. Alempi kipari on myös ihana :D

    VastaaPoista
  4. Ai, onpas hauska malli, kun ohjesivulta vakoilin. Pipot on aika vaikeita, ainakaan mä en saa niistä koskaan omaan päähän sopivia. :-P

    VastaaPoista
  5. Luulen et teen sen joskus isompana jospa se sit kävis paremmin. Mut ei toi lanka olis riittänyt isompaan =)
    Iikku

    VastaaPoista