torstai 13. syyskuuta 2012

Sekaisin raidoista...

Minä niin pidän raidoista...ne on hauskoja, säännöllisiä, värikkäitä ja iloisia. En tajua miten en aikaisemmin ole keksinyt neuloa raitasukkia! Kiitos vaan Emmalle joka niitä ehdotti....raidat on ihania! Siispä olen neulonut raitasukat...nää on mielestäni hauskat katsokaahan!



Ohje: Ihan vaan perussukat raidoilla
Lanka: Regia uni/solid 4-fädig
Puikot:2.5mm

Kuten ehkä huomaatte olen tehnyt toisen sukan raidat lilalla ja pohjan punaisella ja toisen sukan raidat punaisella ja pohjan lilalla. Raidat menee ihan samalla tavalla ja kantapäät on tehty raitavärillä. Nää on vaan jotenkin hurjan suloiset ja hauskat. Ihan harmittaa kun nää on ihan pikkiriikkisen ahtaat omiin jalkoihin, mutta taidan antaa nää vaikka anopille joululahjaksi?! (sillä on pienempi jalka)  Näissäkin on kiilakantapää kuten nororaita-sukissakin. Varmaan teen vielä joskus toisetkin tällä periaatteella...onneksi mulla on niitä nororaita-sukkia kun nää ei sopinut omaan jalkaan. Tykkään kyllä regian langoista niistä tulee kivoja sukkia ja lapasia!

Sukkia on tekeillä edelleen ja seuraavaksi opettelen kunnolla sen ranskalaisen kantapään kun se sopii mun jalkaan ihan parhaiten. Olishan noita muiden töiden viimeistelyjäkin. Niin ja on mulla yksi pipokin tekeillä ja kaikkee muutakin suunnitteilla =) Syksy on ihan kun voi käyttää kaikkia neulomiaan pipoja, kämmekkäitä, villasukkia (joita käytän kyllä kesälläkin) kaulureita, huiveja yms. 

Syysneulomisiin =) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti