lauantai 1. helmikuuta 2014

Fathom

Tammikuussa tulin koeneuloneeksi muutamaa ohjetta Veeran ja Jojin yhteiskokoelmasta Interpretations! Ihania ohjeita tuosta löytyykin. Fathom -hattu on valmiina ollut jo viikon tai pari. Lisäksi mulla on tekeillä Fade -huivi tuosta kokoelmasta, siitä tulee ihana! Kevyt kuin kesäinen tuulen henkäys. Värit olen siihen valinnut lilan sävyistä. Aika monta silmukkaa olen jo siihen neulonut ja aika monta on vielä jäljellä, mutta kyllä se on joka silmukan arvoinen ja mä en edes välitä suorakaiteen muotoisista huiveista yleensä! Mutta takaisin siihen hattuun!





Ohje: Fathom (rav) 
Lanka: Knit picks Gloss
Puikot: 3mm ja 3.5mm

Hattu on ihana! Tämä on kyllä ihan mun lempi pipo just nyt! Tää vaan istuu mun päähän tosi hyvin ja on niin nätti! Pelkkää hyvää sanottavaa tästä ohjeesta ja tästä hatusta! Tämä valmistuikin ihan hetkessä melkein yhdessä illassa! Ihana on!


On mulla vielä kuvaamatta yhdet varaston tyhjennys sukatkin! Just nyt ei oo huvittanut sukkien neulominen, mut niinhän se aina on kun päättää jotain ikäänkuin pakolla neuloa! Mut muuta olen kyllä neuloskellut. Sitä Fade-huivia ja erästä villatakkia, joka olisi saatava valmiiksi ystävänpäivään mennessä. Neulomisiin!

10 kommenttia:

  1. Heti kun saan käsiini oikean vahvuista lankaa, niin neulon tuon pipon! Ja se Fadekin houkuttelee... Olispa vaan enemmän aikaa käytettävissä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä ihania ohjeita =) Mulla on jo puikoilla Dipped!

      Poista
  2. Onpa kaunis myssy, värikin on ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Väri on kyllä ihana, Nyt loppui vaan tuo lanka joten enää en saa neulottua tuon värisiä pipoja! Ehkä kaksi riittää!

      Poista
  3. Nuo pipon palmikot ovat mainion näköiset. :) Värikin oli hyvä valinta.

    VastaaPoista